Tack för regnet, välkommen hösten.

Jag tror jag går emot strömme när jag tackar för regnet. Men jag tycker det är skönt!! Att slippa stressen när solen är ute att man ska ta tillvara på solen varje minut. När det regnar är det okej att sitta inne i myskläder och bara titta på tv. Nu har jagi för sig jobbat idag, men också skönt att jobba när det inte är jätte varmt. Om jag ska vara ärlig längar jag efter höst och vinter. Jag vill se snöö! Antar att mer än ett år av vår och sommar har gjort mig trött på det, så välkommen hösten! Att få mysa i varma kläder när det blåser kallt ute, att få dricka massvis med te. Så återigen, välkommen hösten. Konstigt nog känns det som den redan är här? Är den?

Love M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0