T O M T ! (empty)

Just nu finns det ett ord; tomt!

När man haft någon okring sig 24/7 i mer än tre veckor, så är det väl klart det blir tomt. Allt går plötsligt tillbaka till det normala. Just nu är det ganska skönt, skönt att få lite egen tid, skönt att rummet ser ut som vanligt, skönt att bara behöva tänka på sig själv. Men det är tomt utan någon att dela allt med, det är tomt helt enkelt. Men tror jag fattar det först om några dagar. Jag sitter i en känslomässig bergochdalbana och där har jag suttit ett tag, snarare sedan jag kom hem från Afrika, och det verkar inte som den har sitt slut inom det närmaste, jag åker genom dalar och över toppar. Ibland är det bara njutning, ibland är det läskigt och magen knyter ihop sig. Hela livet kanske jag fortsätter att åka fast skillnad mellan topp och dal blir kanske inte lika stor? 

Jag är ganska tacksam att jag inte hinner med alla tankar just nu, skönt att få tänka på annat och inte hela tiden tänka, för oj vad mycket det blir då! Nytt jobb som tar upp det mesta av min kraft just nu, men kul är det! Skeppshandeln på Björkö, där håller jag till en del det närmste. Gott att ha ett jobb, gott att spara på hög, högen som jag vet vart den ska gå, till sydafrika. (såklart?) 

Framtiden är oviss. Vilket gör att bergochdalbanan blir ännu svängigare. Jag ber och håller tummarna att allt ska gå vägen. Håller på en en ansökan, bara ansökan är ett projekt, men jag hoppas blir klar snart och håller tummarna att det ska gå hela vägen. Jag hoppas och ber för jobb i höst. Mycket som skapar stress, vilket jag gör mitt bästa för att försöka hantera!! Tips på att hantera stress? 

Im happy, thank you Ryan for who you are!
Miss you, älskling! See you soon again!

Bjuder på några härliga sommarbilder!
Tills vi hörs igen
Love M.





Kommentarer
Ryan

mmm wish we could be cuddling round about now, those pictures just make me want to hold you more and more :-) miss you and love you with all my heart my beautiful girlfriend

2010-07-18 @ 15:58:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0