sovmorgon.

En ledig dag, en ledig morgon då man kan sova. Vaknade när klockan passerat elva, såå skönt! jag behövde få sova ut och det är härligt att känna sig pigg när man vaknar. Det blir en lugn dag idag, försöka bli frisk från förskylningen. I eftermiddag ska jag passa älsklingarna Vera och Alexander, favorit barn!

Dagarna går och jag har blicken fäst på Sydafrika. Jag saknar Afrika, jag saknar alla barn, vännerna och allt annat som hör Afrika till. Jag jobbar mycket men det går lättare när målet är, Afrika. Snart kan jag boka min biljett, jag längtar tills September. Den del av mitt hjärta jag lämnade i Afrika, kommer jag ta med det hem eller kommer det stanna när jag lämnar afrika en andra gång? 

Njut av dagen vänner.
Love M.  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0