Jobb jobb jobb, massor av jobb.

Jag är int etypen som kan jobba massor och samtidigt ha ett liv. Nu när jag plötsligt börjat jobba mycket, vilket jag behöver och gillar i nuläget, har jag inte så mycket till liv. Stupar i säng på kvällarna och redan när jag kommer hem från jobbet så hamnar jag på soffan. Denna veckan har nog varit lite extra trött pga. förskylning. Men jag jobbar ändå, jag har Afrika som mål vilket gör allt mycket mycket enklare. Jag håller tummarna för hösten, att det ska fortsätta såhär och att jag ska ha gott om jobb!!!

Nu har jag två dagars ledighet så jag sticker till Smögen och umgås med härliga vänner! Hoppas på att solen lyser och värmen stannar kvar, nu vill jag njuta av sommaren, igen.

Tills vi hörs igen
Love M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0