favorit affär och bra ha saker, men jag är nöjd.

Vad hände där? Plötsligt verkar det som om apoteket är min nya favorit affär. Sen när då? Om jag tänker efter hur mycket jag varit på apoteket det senaste året så vinner det lätt "affären jag besök flest gånger under det gångna året". Ibland går jag för att jag måste och ibland för att behöver "bra ha" saker eller ibland bara för att se om jag hittar något användbart. Det är ju nästan löjligt när jag tänker efter hur mycket pengar jag har lagt på apoteket. Enligt mig finns det ändå sämre affärer att gå till, sämre saker att lägga pengarna. Apoteket går ju öndå ut på att ta hand om sig själv. Jag är glad att jag kom hem med en del bra ha saker idag ändå, jag är nöjd.

Förövrigt sitter jag och letar biljetter till Sydafrika, och billiga sådana. Vart hittar man billigast möjliga? Jag letar, jag är sugen, jag längtar, jag saknar, jag vill dit, NU! Men som det heter, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Jag håller tummarna för att finna ett biljett och att jag snart har pengar så att jag kan boka den! 

En mysig måndagkväll till er!
Love M.   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0