Semester

Jag har semester och jag njuter aven om jag saknar barnen emellanat! Gor en kort resume av dagarna som gatt.

  Tyvarr blev nyarsafton en misslyckad kvall da jag lag magsjuk och missade tolvslaget! Morgonen efter bar det ivag mot Durban och flyget mot Port Elisabeth dar vi hyrt en bil som tog oss vastligare, narmare bestamt mot Jeffreys bay. Dar blev det sol, bad och surfning. Jag ar nog fralst i surfning, jag vill gora det igen! Vi akte vidare mot George med ett stopp vid mosslebay. Sondagen blev dagen da jag gjorde det jag aldrig trodde jag skulle gora, jag hoppade bungyjump, varldens hogsta!! Jag maste saga att jag ar stolt over mig sjalv och det var vart det! 216m med 4sek fritt fall! Det kommer bilder fran hoppet senare. Vilken upplevelse! Korde vidare och spenderade natten i Wolcester (fel stavning) bland hoga vackra berg och vinlandskap!! Blev en livlig natt da Joel drabbades av en rejal magsjuka men trots detta kom vi ivag dagen efter och korde in i Kapstaden dar termometern visade 38grader! Gosh! Har nu ocksa bokat om min biljett och jag hr nu ett datum da jag atervander till Sverige. hemligt? Kanske, jag vet inte om jag vill avsloja. Men som jag sagt innan, nar traden blir grona och nar varsolen lyser med varma stralar da ses vi igen! 
  Dagen idag blev en bra dag, akte upp pa Taffelberget och fick se en magnifik utsikt!! Vidare till Camp bay dar vi fick ett svalkade och krampaktigt bad i antlanten (14grader). Och nu sitter jag har! Ser fram emot morgondagen da vi ska b.la till Godahopsudden!!

Skriver mer nar jag far tid! Alla mar bra, och Joel mar battre! 
Ta hand om er och om varandra!
Love M.  



Kommentarer
mormor

tack Maja för hälsningen måste säga att du är tuff hoppas nu att ni mår bra allihop kramar från oss båda

2010-01-06 @ 23:08:22
Hanes Lindh

Coolt, jag vill hoppa bungyjump med dig(och Joel)nån gång!!

2010-01-19 @ 19:36:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0