En go dag

Det vantades en heldag och en heldag blev det!! Besokt Cape of good hope (Godahoppsudden) och Cape Point, fantastiskt utsikt aven har med lite kyliga vindar!! Vi har setts strutsar, pingviner och stora babianer alla tre mycket roliga djur!! At god mat och tagit mycket fina bilder!! Efter en lang dag blev det en lugn kvall, en ganska kylig kvall i jamforelse med kvallarna innan. Jag har fatt kopt ett par lila byxor som jag redan alskar! Jag gillar lila, jag klar mig i lila, jag passar i lila och jag vill bo i ett lila hus!!

Det var allt for dagen. Nu kanske det blir en stor glass?
Allt gott.
Love M.



Kommentarer
karin johansson

God fortsättning

Du är modig som vågade hoppa, GRATTIS. Jag var ju med när Sandra hoppade på NZ och bara det var en upplevelse, trots att jag inte hoppade. Här i Sverige ser naturen ut som en tavla. Vi har mycket snö ca 30 cm och när solen skiner är det fantastiskt. Ha det gott och hälsa familjen om de är kvar hos dig. kram.

2010-01-12 @ 13:21:45
Hannes Lindh

Lila är fint!

Hej jag har inte kollat in din blogg så mycket men har som nyårslöfte att kolla igenom så mycket jag kan, har numera den som startsida.

Det var väldigt fint.

Ångrar att jag inte kollat så mycket tidigare:(

2010-01-13 @ 18:57:31
Hannes Lindh

Lila är fint!

Hej jag har inte kollat in din blogg så mycket men har som nyårslöfte att kolla igenom så mycket jag kan, har numera den som startsida.

Det var väldigt fint.

Ångrar att jag inte kollat så mycket tidigare:(

2010-01-13 @ 19:26:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0