Du är mitt liv


"Du är i mitt liv Gud i mitt andetag nu hos mig när jag sover och när ja vaknar. Du är i min vila vet hur jag strävar du vet var jag tänker hör när jag talar. Jesus var mitt allt Jesus var mitt allt Jesus var mitt allt Jesus var mitt allt. I min förväntan i dröm och i längtan i bön och bejakan i väntan och vakan du finns mitt i glädjen även i sorgen. Du känner min smärta du helar och läker. Jesus var mitt allt Jesus var mitt allt Jesus var mitt allt Jesus var mitt allt. Kristus är Kristus är Kristus är mitt hopp och härlighet.
Jesus var mitt allt."

  



Kommentarer
TOMAS QWARFORDT

http://www.tidenstecken.se/profmangs.htm

Hej Maja ja har inte skrivit till dig men ja har läst alla dina mail. Dom är bra, å intressanta ,med fina bilder. Det du gör är grymt. Ja du våga hoppa det har inte ja men ja har dykt från 18 meter det va aj. Hoppas lenken ger dig nått G.V.D LYCKA TILL MED ALLT KRAM SYSTER

2010-01-20 @ 19:44:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0