Coffee bay

Åh vilken go helg vi haft!! I fredags åkte jag, Jonas och Charlotte mot Coffee bay som ligger ca 40 mil söderut härifrån. Måste åka en omväg in mot landet och ibland djur och dåliga vägar gjorde att det tog ungefär 7 timmar. Haft en helg av slappande och fint väder!! I lördags tog vi surflektion (R40!! Med bräda, våtdräkt och lunch, Dö billigt!!) För att vara andra gången jag surfade tyckte jag själv att jag var grym!! Skönt att ha en lärare där som säger vad man gör för fel, han hade även surfat proffisionellt. Det har dock inte blivit mycket sömn, en del party människor på det backpacker där vi bodde men vi har haft det kul! Mycket biljard in på nätterna! Igår besökte vi det vackra "Hole in the wall" och surfade ännu mera. Denna gång gick surfandet inte lika bra, vågorna var kassa och när jag inte sovit plus träningsvärk på det försvinner mitt tålamod!! Skön helg och coffebay är ett ställe dit jag absolut ska åka tillbaka till innan jag åker hem!!! En semestervecka där kanske?

Tills vi hörs igen
Love M.  



Kommentarer
Mamma

Fantastiskt att ni haft så fint väder och att det gick bra att surfa. Det såg ju lite svårt ut första gången när vi var med... Har precis läst om Coffee bay, det beskrivs som mkt vackert. Kram

2010-01-25 @ 22:27:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0