Semester

Ni kanske undrar vart jag håller hus, varför jag inte skriver och om jag mår bra. Jag mår jätte bra!! Jag har semester just nu! Kom hem igår från några dagar hos släktingar i Pretoria. Det var skönt att komma bort och det var kul att se något annat, tyvärr krånglade min mage!! Det är konstigt att luften kan skilja så mycket, från Pretoria med en behaglig värme där man också kunde sova om nätterna till Margate där det bara finns två ord; luftfuktighet och svett!! Här är det också svårt att sova om natten, även om fläkten är igång svettas jag.
  Imorgon drar vi, ett gäng iväg in mot vackra Drakensberg för att vandra. Det blir att leva enkelt med ena natten i tält och andra natten i en bokad grotta. En helg jag verkligen ser fram emot!! Jag älskar Drakensberg.

En kort uppdatering. Det kommer mera en annan dag!
Tills vi hörs igen
Love M.  


Kommentarer
Tomas Qwarfordt

Hej igen Maja fina kort helst det på stenen i vattnet och dom svartvita. KUL att höra från dig igen. Tack vare dig så börjar ja skriva fortare på datan nu. Det är tråkigt att du har magproblem. Ja hoppas ni får det bra i grottan å utflykten. Ja ska be för dig o dina vänner Ha det gott må Jesus Kristus Å anden va med dig å leda dig.

2010-02-25 @ 16:10:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0