"Ngiyabonga Baba"

Hej vänner!!
Idag har jag en ledig dag, väldigt skönt!! Jag mår bra och har precis jobbat min sista helg med barnen. Jag ska inte åka hem, nej inte än. Men jag ska byta arbetstider och arbetsuppgifter vilket gör att jag kommer vara ledig varje helg. Idag är det mulet och vi har bestämt att åka till Shelly center för att shoppa och ikväll blir det en tjejkväll som också blir hejdå kväll för Emilie som på onsdag åker mot Sverige. Mycket att se fram emot!! Måste också säga att jag gillar Afrika mer och mer, jag vill inte åka tillaka till Sverige!! (men vänner, jag kommer hem, jag har min biljett...)  
 
"Ngiyabonga Baba"
    (tack fader.)

Tills vi hörs igen
Love M. 



 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0