Hallelujah - Amen!

Jag får mer och mer hjärta för Afrika för var dag som går! Idag har jag gått i tankar; när kan jag åka tillbaka? Vad skulle jag göra om jag åker tillbaka? Hur ska jag få pengar att komma hit igen? Det kommer vara svårt att lämna, inte bara barnen utan alla människor! Det blir att man har ett helt liv hör nere med jobb, vänner osv. såklart blir det konstigt att bara lämna alltihop! Har haft en jätte go helg med sol, strand, bad och SVETT!! Här finns värme så det räcker och blir över. Vi har också fått tre nya familjemedlemmar som nu börjar vänja sig vid tanken av att de faktiskt befinner sig i Afrika. Vi väntar på ännu en medlem som kommer på fredag. Konstigt nog känns det ändå naturligt att vår familj skiftar, att människor kommer och går. I lördags träffade vi vänner och hade en UNO kväll och igår hade vi en go dag på stranden!

Jag är så tacksam att jag får ha så fina människor runt omkring som bryr sig och som är så inspirerande!! Jag tackar Gud var dag för alla jag får möta och allt jag får vara med om!! Lägger upp några bilder från gårdagen på stranden! Titta och njut från ett vintrigt Sverige. Kan ju dock meddela att sömn blir det inte mycket av så länge denna värm är här. Gosh!  
 

Idag var toddlarna som är 2-3 till typ 5 ute och lekte med vatten. Helt plötsligt skriker ett barn ”HALLELUJAH!!” varpå alla andra barnen svarar i kör ”AMEN!!!”. Så fin och så roliga!!

 

Tills vi hörs igen
Love M.



Kommentarer
sara

ÅH MAJA! underbart! tänker på dig

2010-02-10 @ 00:01:32
bella

åååå va sött!!

2010-02-11 @ 11:01:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0