Allt händer

Allt händer verkligen mig.. Åh. Jag kan inte logga in på min hotmail, fråga mig inte varför. Så vill ni kontakta mig kommentera här, skriv på facebook. Idag dog också min mobil, värdelöst!! Det första jag ska göra efter jobbet imorgon blir att köpa en ny mobil, finns för 150kr. Bara så irriterande att alla nummer ligger på telefonen!!! Jag blir galen!! I-lands problem, javisst. Det är en värdslig sak, men just idag när jag behövde den extra. Andas Maja, andas!! 

För att ta det positiva så gick simskola helt över förväntan!! Så kul! Barnen är helt fantastiska, lyssnade och skötte sig. Jag älskar dem! Jag älskar att bara få helhjärtat skratta tillsammans med barnen. gosh vad jag kommer sakna dem. Trivs med mitt nya schema men inte van vid långa dagar så är trött. Kan berätta senare mer vad jag gör, men simskola är en sak!

För att lugna mig lite lägge rjag upp en bild på en söt kille!!! mums.
Vi fick också in en ny bebis idag som är 3 veckor, jag har nog aldrig hållit i en sådan liten bebis!! Såg helt nyfödd ut. Hur kan man överge en sådan bebis? Är och kommer alltid för mig att vara ett stort mysterium. Jag vill hämta honom och bara hålla honom. Det ska jag göra imorgon!!


 

Tills vi hörs igen
Love M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0