Ett besked och fem dagar

Ett besked, inte som jag ville, blev andra handsvalet. Känns okej, såklart jag ville bli antagen på första, men är inte direkt besviken. Tankarna snurrar dock om hur jag ska få allt att gå ihop, men jag vet att han där uppe haren plan med detta även om jag för stunden inte kan se den. Fick även ett annat kul besked igår, kommer snart ha en ny fin pryl i mina händer. Med andra ord, mina två julklappar kommer på tisdag. (ryan och prylen) Can't wait!

Det är också bara 5 dagar kvar. Det är konstigt, men det blir jobbigare ju kortare tid det är kvar.. Mycket jobb innan tisdag.. Har idag fått storstädat och även börjat göra julgodis, igår blev det även storhandling. Mycket som ska fixas inför ett stort besök, frys och skåp ska fyllas, det ska vara rent och snyggt och lakan ska vara nytvättade. Det är strålande sol och snön har fallit under natten, lycka. Jag älskar vintern, speciellt en sån här dag. Snälla, låt snön få ligga kvar!! Jag tror bestämt att jag ska ge mig ut för att fota, det var ett tag sedan och idag finns det mycket vackert att fota! 

Njut av dagen och av den vackra naturen!
Love M.   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0