sommarkväll i augusti

Jag var trött och hängig, allt jag ville var att lägga mig. Men istället tog jag en promenad i rask takt, så härligt! Går mot färjan, solen börjar gå ner och det blåser inte en vindpust, vad blir jag sugen på? BADA, såklart!! Där gick jag i mina träningskläder, men inget stoppar! Gick ut till en udde där ingen såg, tog av mig kläderna och hoppade i. Såå värt det! Detta sågs konstigt när jag berättade det för Ryan, tydligen badar man inte naken bara sådär i Sydafrika. Jag ställer mig återigen frågan, är vi svenskar konstiga? Kanske det, men jag gillart! När jag fortsatte hemåt såg jag regnbågen över himlen, vackert. Te, fil med musli och en predikan fick avsluta!
Godnatt vänner!

Love M.


Kommentarer
Anonym

Ja, naturen är skön och läkande för själen!! Guds underbara gåva till oss - använd den ofta och njut. (som du vet "används den vääldigt ofta av mig..) kram kram

2010-08-15 @ 23:10:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0