MÖHIPPA!!

Igår var dagen då det small, det var dags för Kajsas möhippa!! Första möhippan att planera och första möhippan att vara med på, men oj vad bra det blev! Hoppas alla hade en bra dag och jag kan lova att vi fick oss några goa skratt! Det var te.x blockflöjt på kungsgatan, autografjakt, ta kort på turister som pussas, få 5 personer på mc donalds att göra 10 armhävningar, samla in 50kr och ge det till någon som behöver dem osv osv. Senare blev det bollywood-dans och Kajsa blev förvandlad till en indisk prinsessa! Vi alla hade kul, som läraren sa "vissa av er gör lite andra tolkningar" (finare sätt att säga att vi inte riktigt hänge med kanske? haha) avslutningen blev hemma hos Kajsa i Mölndal med hemmagjord pizza, kladdkaka och godis. Mysigt. Tack alla för dagen! (bilder kanske kommer upp här senare!!) På lördag är det den riktigt stora dagen, åh vad jag kommer lipa, ska nog skaffa mig vattenfast mascara! 


Dagen idag har bestått av jobb, och hjälp vad trött jag varit! Har mest bara velat sova hela dagen. Gick och köpte mig en bok som var mycket bra, nästan halva utläst. Nu sitter jag och lyssnar hur regnet slår mot rutorna, jag sitter med mysbyxorna i soffan, framför tvn och väntar att klockan ska gå så att jag kan få lägga mig! För, imorgon blir det jobb igen, så också onsdag, sedan på torsdag lite lugn förhoppningsvis men lite saker som ska hinnas. Och på fredagen åker vi upp till Smögen för fest i dagarna 3. 

Love M.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0