Kaos i mitt inre

Förvirring och kaos, kaos i mitt inre. Allting är bara en enda stor röra. Det har gått mer än tre månader sedan jag kom hem men det känns som några få veckor. Jag trodde jag hade landat, men inte, inte alls faktiskt. Det är tufft, jag vet inte hur jag ska hantera allt. Det känns inte som om jag passar in i Sverige, känns inte som om jag är här, men inte heller känns det som om jag är kvar i Sydafrika. Jag tror jag hamnade någonstans mitt emellan, och vad gör man åt det? Det är svårt att sätta känslor i ord, men jag försöker, tänker att någonstans kanske det hjälper mig att förstå mig själv och försöka jobba på det. Att ha pyskiskt kaos gör också att kroppen mår fysiskt dåligt, en enda dålig cirkel. Och hur bryter man den? Jag har faktiskt ingen aning, någon som har ett tips? Hur lång tid kommer det ta att landa? Att landa i mig själv, vart jag hör hemma och vad jag ska göra med framtiden?

Love M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0