Jag är glaaad!

Haft helgoa dagar med guldkornen från Afrika, Kristin & Rebecka. Kristin kom hit för en natt och sedan drog vi till metropolen Uddevalla för att besöka Rebecka denna vackra tjej. Blev en heldag med allt vad Uddevalla kunde erbjuda, strandpromenaden, fika, plocka blåbär, och däremellan en massa massa prat. kvällsen avslutades på rödön med räkor, kräftor, vitlöksbröd och cider. Livet är allt bra härligt. Goa samtal. Efter det stod blåbärspaj på schemat framför en galen men dolig bollywoodfilm, såg dock inte klart då jag gick och soov! Dagen efter blev det utflyckt till Fiskebäckskil, en pärla i Bohuslän. Solen sken och vi bara njöt! Tack för härliga dagar tjejer!!

Ikväll blev det mys, lite godis, gott och ett fiint lååångt samtal med Ry. Dumt att han bor så långt borta, men inte mycket att göra åt. Men.... Jag har bokat biljett till Sydafrika!!! JAG ÄR SÅ GLAD!! Jag längtar tillbaka! Ni som inte varit i Afrika, någon gång måste ni besöka denna fantastiska plats. Men som sagt, jag är glad, bokat och klart. Den 22 september åker jag iväg för tre veckor i Sydafrika.

Lite bilder från senaste dagarna,
Love M. 

 











 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0