Fullt upp.

Det är fullt upp! För det första har jag fått jobb hela hösten, tummen upp för det. Nästan 100% också, beror lite på. Jag tror också att jag helt bestämt mig för att flytta. Men jag ska bo kvar på Björkö, det blir flytt på 5 min, men skönt att ha en egen lägenhet. (På övervåningen hos min moster och kusiner.)

I helgen blir det festligheter, de startar redan ikväll. Fest i dagarna tre på Smögen. Fina Kajsa ska bli fru och Elias ska bli hennes man. Då blir det fest! Åker upp mot Smögen idag för grillning ikväll, och imorgon blir det vigsel ute på Hållö och sedan fest på Smögen. Återkommer hem någon gångunder söndagen. Det är packat och klart, eller nästan i alla fall. 

Skönt om er!
Love M.   


Kommentarer
moster

för information så bor även morbror på Tabor....

2010-08-21 @ 12:30:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0