Äntligen tillbaka.

Jag sitter på cykeln, musiken är hög och jag börjar svettas och lyckan smyger sig på. Jag är äntligen tillbaka på New Body, det gym jag tränar på. Fullt ös och efter tio minuter tror jag att jag ska falla av cykeln, men säger till mig själv "rör på hullet, gullet." Jag vill ge allt men känner hur otränad jag är, men ett är säkert, jag mår bra av att vara där och det är där jag kommer spendera mycket tid framöver, övrig tid spenderas på jobb och försök att hitta tid för vänner! Nu är jag sådär gott trött i kroppen och jag hoppas kunna sova gott inatt och imorgon blir det jobb och ännu ett besök på New Body, jag betalar en summa och får träna hur mycket jag vill, det måste jag utnyttja till max!! :)

Jag vill hinna träffa er alla, speciellt er jag inte hunnit träffa. Så nästa sikte, hufvudstaden, Stockholm! Förmodligen nästa helg. Annars består mitt liv av mycket jobb och imorgon får jag lite mer info om hur höstens jobb kommer att se ut.

Love M.


Kommentarer
Caroline

Hör gärna av dig om du vill och hinner ses när du är här :) puss

2010-08-20 @ 11:10:29
URL: http://cmattsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0