Amazing!

Vill ge ett livstecken! Sitter vid ett segt internet sa kommer bara skriva nagra rader!
  Sitter just nu pa ett internetcafe utanfor Krugerparken. Haft en fantastiskt start pa resan, resan som gatt genom Swaziland och Mozambique. Allt har gatt bra och vi mar jatte bra! Jag kan bara tala for mig sjalv men jag ar ganska sa saker pa att mina tva resekamrater haller med mig. Vi ar nu spanda och forvantansfulla pa Krugerparken som vi intar imorgon, vi haller tummarna for "the big five".

Fortsatt be och ha oss i era tankar nar vi fortsatter var resa. Tanker pa er dar hemma, det ar inte langt kvar tills jag kommer hem. Vi ses snart vanner. Mer uppdatering nar vi kommer till Kapstaden, aker dit den 17e!

Tills vi hors igen
Love M.


Kommentarer
Hannes Lindh

Jag hoppas du får en bra hemresa!!! O att vi träffas så snart som möjligt! Kram Hannes

2010-04-12 @ 09:25:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0