"Du ar alskad pa distans"

Att ga in pa bloggen och se nya kommentarer gor en glad, och vissa varmer riktigt gott.
"Innan jag ger mig iväg läser jag givetvis din blogg, du är älskad på distans!" Tack TT!

Jag tanker ofta pa alla er dar hemma, familj, vanner, slakt, forsamlingen, jobbarkompisar och alla andra som pa nagot satt gor mig till den jag ar som finns dar for mig hemma. Sa tacksam for allt er stod, tankar och boner. Ni ar ocksa alskade pa distans och ofta sa saknar jag er. Men det ar ingen hemlangtan for hem till Sverige vill jag inte, inte an pa ett tag. Det ar mer att jag vill visa er Sydafrika och mitt liv har, fa visa alla fantastiska barn och detta vackra land! Det ar svart att skriva ge en ratt bild, bilder och text kan inte nog beskriva min upplevelse har. Nar jag kommer hem och ni ser bilder pa sota barn ar det just bara sota barn men for mig ar de sa mycket mer! Ibland blir vi som mammor har i huset, vi kan prata pa kvallarna om ett barn som tog sina forsta steg eller som om ett annat som sa sitt forsta ord.

Sa min onskan ar, ta hand om varandra, ge varandra uppskattning och visa varandra karlek. Jag skickar lite gladje och karlek over bloggen!

Love M.



Kommentarer
Anonym

Hej Maja! jaha, nu sitter vi i Afrika bada tva fast pa var sin sida av denna stora kontinent. Har skiner solen som alltid och det ar ca 28 gr varmt.Ser dock solen mest fran fonstret.Om du ska lara dig klickljud sa far jag ova pa sch-ljud - arbiska ar inte heller latt. Alskar dig som alltid! Kram mamma

2009-09-29 @ 22:48:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0