Sedar, lite djungelvral.

Febern har slappt, snuvan lattat och halsen ar battre men trottheten och magontet gor mig pamind om att kroppen inte ar okej annu. Det ar starka mediciner jag ater och det kanns i hela kroppen for hjalp vad trott jag ar. Det ar tungt att ta sig upp ur sangen, och att ga ner for trappan tar verkligen emot. Till sist nar jag kommit ner for att fa i mig lite frukost sa kommer de andra volontarerna in med post. Om nagon far post gladjer det alla och det ska oppnas med en gang. Idag var det dar stora gula paketet till mig! Jag ser handstilen och tanker "ah, paket fran Ebba, vilken lycka!" jag oppnar och da finner jag en stor pase djungelvral!! Lyckodag! Tur att man har vanner som vet vad man gillar och pa eget initiativ skickar det till andra sidan jorden. Plotsligt blev jag piggare, jag inser att min mage inte skulle klara godis i nulaget, men hur ofta dimper det ner svenskt djungelvral i brevinkastet? Det blir nog att smaka lite sedan! Ett langt brev foljde med som jag nu ska ta mig lang tid att lasa!

Tills vi hors igen
Love M.    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0