Prova, det funkar!

Jag har glömt att berätta en rolig historia..
För ett tag sedan tvättade Kristin en tvätt, den blev missfärgad och hennes kläder blev rosa. Konstigt då inget rött eller rosa var i maskinen. Majas missfärgnings AB, prova det funkar! För några veckor sedan lyckades jag missfärga en tvätt. En vit tvätt där de flesta av sakerna var Kristins. Hennes röda sjal hade åkt med in i tvättmaskinen vilket jag helt missade. Att se en rosa tvätt som skulle varit vit ger lite ångest då jag måste berätta detta för Kristin. Hon tog det bra och vi sover fortfarande i samma rum! Kläderna är avändbara och färgade i en lätt rosa nyans, ett fläckfritt resultat! (tråkigt bara att ha alla kläder i samma färg?) Av mina kläder var det bara trosor och strumpor som blev rosa. Kristin var ingen rosa tjej innan, men man bli aldrig för gammal för att testa något nytt! 

Tills vi hörs igen
Love M.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0