Jag ar i chock....

Jag ar i chock! Mitt hjarta bultar! Och jag ar ensam har i huset!
Lat mig forklara. Jag ar ensam hemma, jag sitter i min sang lyssnar pa musik och skriver dagbok nar jag hor nagot rassla till. Kollar mot mina garderober som star oppna. Da ser jag, RATTA!!! Den varpa jag staller mig pa sangen och skriker, rattan blir saklart livradd och springer ut ur vart rum och upp for trappan! Vi hade de pa kann, att en ratta skulle bo i var garderob for vi har hort konstigt ljud, men jag hade inte vantat mig att se den! Laskigt! Dagens hemska upplevelse, jag vill inte sova ensam i mitt rum inatt. Man kanske ska vanda det till nagot positivt? Jag har fatt ett husdjur! Han ar blyg och respekterar nar jag vill vara ifred. Den kanske borde fa ett namn? 
Nej usch, rattan ar inget annat an acklig!! 

Tills vi hors igen
Love M.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0