Helg

Jag är inte frisk för att jobba men jag måste komma ut ur huset! Gårdagen blev en bra dag, åkte till Uvongo beach för att fota lite. Vacker strand med ett vattenfall. Det kommer upp lite bilder när jag kommer iväg till ett internetcafé, då får ni också se mitt bruna hår. På kvällen åkte vi till Shelly center där vi åt och sedan gick på bio. Mysigt. Vi såg "The taken of Pelham 123", bra film!

Idag blir det att stanna inne då jag känner mig sämre igen.. Så fort jag slutar äta antibiotika kommer det tillbaka. Har en tid hos läkaren imorgon igen, då ska min chef följa med. Nu är det dags för att få slut på allt. Dags för dem att ta prover och ta reda på vad som är fel. Att ta prover är inget de gör här, de delar bara ut antibiotika som om de vore alvedon. Jag är inte här för att sitta inne i volontärhuset om dagarna, jag vill jobba med barnen!

Tack mormor för brevet! Alltid uppskattat med post!

Tills vi hörs igen
Love M.



Kommentarer
mamma

Eländiga sjukdom... men bra att ni fick en bra dag igår. Se till att inte börja jobba nu på ett tag!!

Vi var i Värnamo på begravning igår. Det var fint och mkt folk, många..många tal av gamla missionärer, på bristningsgränsen för oss andra!

Idag musikgudstjänst i kyrkan. Nu ska vi till "Kling Klang^" o lyssna på Leif Herngren om "Darwin och skapelsen, Darwin eller skapelsen" Spännande va?? Kram o puss mamma

2009-10-18 @ 17:07:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0