Brunt har och ny bibel

Nu var det ett tag sedan jag skrev. For en kort uppdatering sa har jag varit sjuk igen, fjarde gangen med feber och infektion i halsen. Har precis nu idag avslutat min tredje kur av antibiotika, en stark kur som gjort att min mage reagerat. Jag har inte kunnat ata pa ungefar en vecka och kan fortfarande inte ata, just nu ar det toasts som galler. Fatt ersattningsdrycker som innehaller alla vitaminer och mineraler, aven fatt halsokosttabletter som Omgea3 plus andra som gor att kroppen ska ta upp alla naringsamnen. Jag har fatt tillbaka lite energi, men utan mat kan jag inte jobba. Uppskattar alla goa manniskor som hjalper mig har nere.

For att komma ut ur huset dar jag nu befunnit mig i over en vecka bestamde vi oss for att aka till frisoren i Shelly center. Haret kanns nu frascht! Kopte ocksa med oss harfarg hem, det blev brunt vilket inte alls var meningen! Tack och lov sa var det toning vilket innebar att det kommer blekas mer och mer for varje tvatt. Kanske kommer en bild nagon dag.. 
  For att muntra upp mig sjalv fick jag order av mamma och pappa at aka och kopa en troja, istallet blev det en engelsk bibel, jatte fin med roa och bruna parmar.

Idag hade ocksa Rebecka sitt hejda, hon grat och jag sa da till Olwethu att ge henne en kram, hans svar blev "AYBO, no." (Aybo kan ma i princip anvanda nar som helst men betyder ungefar, oj, ops, nej, osv.)

Tills vi hors igen
Love M.  


Kommentarer
karin Johansson

Hej. Tråkigt att läsa att du varit så sjuk, hoppas verkligen att du snart känner dig helt frisk. Här i Sverige har det nu blivit höst. Det är SÅ vackert i naturen med alla färger. I morgon är det fredag och ännu en vecka går mot sitt slut. Jag har inget inbokat så det blir nog en lugn helg. Alexs kompis ska nog sova över mellan fredag och lördag. Ha det riktigt bra. kram från Karin



2009-10-15 @ 21:17:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0