Trött på papper

Ledsen för det mindre uppehåll som blivit då vårt internet inte fungerat. Internetkabeln var avklippt vilket tog ett tag att fixa. Men märker snabbt hur bortdskämda vi är med att i pricip alltid ha tillgång till internet, kanske var bra att vara utan i några dagar!!

Igår var jag hos läkaren (förhoppningsvis för absolut sista gången!!) vi gick igen alla provsvar och röntgen. Jag har tre olika virus i min kropp och det som var mest aggresivt var 8 gånger högre än normalt. Det viruset är det som gjort att jag varit "livlös", gjort mig trött och gjort att jag knappt orkat ta mig ur sängen. Nu har jag det nu på papper att jag varit trött! Medicinen jag fick ska hjälpa mot alla tre virus. Röntgen på bihålorna var inte 100% bra, men inget ingrepp måste göras, den svullnad som syntes ska kroppen så småningom ta hand om. Det har varit tufft men jag känner redan att det har lärt mig något och jag är så glad att jag aldrig gav upp. Det fanns egentligen aldrig seriöst i mina tankar. Nu är känslan att jag har missat mycket och vill stanna längre!! Det är bara två veckor kvar tills december och snart börjar det stora sommarlovet här, från (ca) 8 dec till 8 jan.


"Vilken vän jag fann,
närmre än en broder
Du har rört vid mig
likt ingen här på jorden.
Jesus, Jesus, Jesus vän för evigt.

Vilken dyrbar skatt
i hoppet jag nu äger.
Låt det aldrig ske
att vi går skilda vägar
Jesus, Jesus, Jesus vän för evigt."
 





Tills vi hörs igen
Love M.



Nursery 1

Jätte goa Silvia!



Kommentarer
lydia

roligt att höra och se hur du har det, verkar vara väldigt spännande. hoppas du blir frisk snart! /lydia (din syssling:))

2009-11-14 @ 16:06:35
URL: http://lydiah.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0