Provsvar

Som tidigare nämnt, det värsta är att inte veta, att inte veta vad som är fel. Ovissheten. Men nu, äntligen har jag fått provsvaren!! Maria hade precis pratat med läkaren! Väntar fortfarande på ett provsvar och en röntgen men hon kunde redan se att jag har två olika virus i kroppen. De går att behandla. Vilken lättnad! Jag har ätit tre olika antibiotika kurer vilket har gjort det hela värre då kroppen inte kunnat bearbeta de olika virusen. Alla medicin jag tagig har gjort mitt immunförsvar så lågt att kroppen varit helt utmattad. Jag kan inte låta bli att tänka tanken, undra hur det varit om de tagit prover i början? Men just nu är jag bara lättnad, ser plötsligt ett ljus och alla tankar på att lämna och ge upp är nu otroligt långt borta! Tacka Herren ty han är god, Gud hör bön. Tack alla! 

Tills vi hörs igen
Love M.



Kommentarer
Pelle Fast

Ja han är verkligen god. Tacka Gud i livets alla förhållanden. Nu kör vi vidare Maja, vi hörs!!

2009-11-05 @ 18:50:49
Mobbro Peter

Hej Maja

Tack för grattishälsningen!

Länge sen jag skrev. Du vet tydligen en del, med pappa och så, menar jag.

Alltid lika medryckande att läsa det du skriver, och jag hejar verkligen på dig.

Hoppas nu att det kommer en riktig lösning på sjukdomen så att du kan vara där du vill vara, bland barnen.

På lördag åker vi med familjen till Puerto Rico, Gran Canaria på en veckas solsmester. Vi åker tillsammans med familjen Nilsson (Maja och Malte).

Veckan efter är det begravning för pappsen. Livets svängningar är märkliga ibland... hmmmm...

Många Kramar från Peter

2009-11-05 @ 22:39:40
Emelie

maja, underbart att höra att dom hittat vad som är felet!! Hoppas att detta hjälper snabbt nu så du kan vara hos barnen snart!! STOR KRAM

2009-11-06 @ 16:15:10
URL: http://emeliesvea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0