Milda ord

"Har du läst Majas blogg idag?"
Denna fråga ställs ofta hemma hos oss.
Men ibland vågar jag inte läsa, är så orolig över att du inte mår bra. 
Så nu kan du gissa att vi blev glada över att dom kommit på vad det är som strular.

Att få ett sådant mail, gissa om det värmer! Tack Maggan & Christer. Ibland försöker man skriva så positivt som möjligt men det senaste har jag känt att jag bara måste få skriva hur det egentligen är. Meningen med det är inte att alla ska bli oroliga utan att bara få vara ärlig. Men visst är jag tacksam att många läser och tänker på mig!

 
"Milda ord är som drypande honung,
ljuvlig för själen och läkedom för kroppen."

          Ords 16:24


Tills vi hörs igen
Love M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0