Bakslag?

Gårdagen blev ett bakslag. Febern var tillbaka och med den även illamående och huvudvärk. Men jag försöker tänka att vi nu i alla fall vet vad som är fel. Kristin skulle åka till apoteket för att köpa min medicin som de naturligtvis inte hade inne, inget ställe i närheten heller. Ovanlig medicin och måste beställas, dyr är den också, 700 kr. Gosh. Så på måndag eller tisdag kan ja börja!

Idag är det en varm dag! Även om jag håller mig inomhus känns värmen. Jag som större delen av tiden gått runt i fleece kan nu gå i korta shorts och ett linne inomhus. Som jag längtat efter värmen! Om jag bara kunde njuta ute också...

Nu kom Emilie med lunch! 

Tills vi hörs igen
Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0