Välkomnar mig till blogg världen.

Det skrivs och skrivs, det är en inne grej och i stort sett alla har en. Vem är jag att stå emot.
En blogg, ett liv, en vardag, många drömmar och lyckade fester. Jag föll inte och startade en blogg för att varje dag fota min utstyrsel eller berätta för världen vad jag åt till frukost. Utan min blogg kommer till största delen bestå foton, och då foton tagna av mig själv. Inte ett försök till att blotta allt vad jag har på mig, vad jag tänker och vad jag äter. Tanken bakom denna blogg är även att kunna skriva om upplevelser under mina månader i Sydafrika. Att släkt och vänner hemma i Sverige s
 
Jag vill skriva i mitt första inlägget och skicka många tusen tack till Joakim Andersson som hjälp mig med designen till denna nystartade blogg. Vad hade jag gjort annars, en borttappad själv när vi pratar datorer. Så tusen tack Joakim, jag har mycket att betala igen!

Tills vi hörs igen,
love M.


Kommentarer
Rakhi

Älskar din blogg vännen! Ser fram emot att läsa om dina äventyr i Afrika!!



Love

2009-06-07 @ 21:52:13
URL: http://thickerthanwater.blog.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0