Avslut och med blicken mot nya äventyr

När det görs avslut påbörjas även något nytt. En skolavslutning, en sista dag på jobbet. Det blev rörande att säga hejdå till eleverna för de är ju ruskigt goa hela bunten! Såklart kommer jag sakna dem och jobbarkompisarna. Men jag har blicken framåt, blicken mot Sydafrika och 29e juli. Med spänning och förväntan längtar jag tills denna dag då det bär iväg mot nya äventyr. Det är dock ett stress moment med allt som ska fixas och göras inför. Papper ska fyllas i, visum ska sökas, vaccin ska tas, saker ska köpas och framförallt ska det hinnas med kvalitétstid med nära och kära. Jag har en önskan om att kunna ta vara på tiden innan jag åker, att jag ska kunna ta dagarna som de kommer och att göra det jag vill göra, träffa de jag vill träffa. Önskan om sol och varma dagar, önskan om svensk sommar på västkusten! För det är det bästa jag vet. 

Tills vi hörs igen,
Love M. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0