How do you measure, measure a year?

Five - hundred - twenty - five - thousand - six - hundred minutes
How do you measure, measure a year?
How about, love?

Det närmar sig, det är nära nu. Tre veckor på dagen. Hur förbreder man sig för att vara borta upp till ett år? Kan man någonsin vara förbredd på allt som väntar. Sanningen är den att jag inte heller vet exakt vad som väntar. Spännande men det finns nervositet som växer. Jag inser att det snart är dags då jag redan nu måste börja säga hejdå till kära vänner vilket är sorgligt. Men som en god vän till mig sa "de riktiga vännerna finns kvar här hemma. de finns trots att man inte pratar varje dag." Femhundra tjugofem tusen sex hundra minuter går det på ett år, och hur mäter man ett år? Vad sägs om kärlek?

Oh glada dag! Jag glädjer mig i dig. Tack för att jag får chansen att åka till afrika och göra volontärarbete. Gå med mig på vägen och ge mig styrka och kraft. 

Tills vi hörs igen
Love M.   






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0