Hejdå mys på blåsippevägen.

"Jag kan leva enkelt och jag kan leva i överflöd. Med allt och alla förhållanden är jag förtrogen.
Jag kan vara mätt och jag kan vara hungrig, leva i överflöd och lida brist.
Allt förmår jag i honom som ger mig kraft. "

- Filipperbrevet 4:12-13


Igår var det hejdå mys här på blåsippevägen. En lyckad kväll. Ett gott gäng människor! Så fina vänner jag har, det är jag evigt tacksam för! En hejdåkväll, kan det bli en lyckad kväll? När jag tänker efter så är farväl och avsked något som är så obeskrivligt jobbigt. Något som för mig brukar sluta i tårar. Men sanningen är att det var en jätte go kväll. Fick också kvalitéts tid med Kristin, tack för dig och tack för gott och givande samtal. Tack också för bibelordet! (ovan.)

(10 dagar kvar. galet!)
Tills vi hörs igen
Love M.  
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0