Fredag

Igår var det vila när en rejäl förskylning slagit till. Jag är inte ett dugg förvånad då man jämt och ständigt har snorande barn upp i ansiktet. Idag var jag tillbaka, dock inte med 100 % men jag var tillbaka. Idag var det graduationdag för barnen så en liten cermoni hölls imorse. Så fina var de! Fick diplom och choklad och senare gick vi till skolan där det var lite party, nu är det sommarlov!!

Det blir en ledig helg men öppna planer. Helgen är 100 % diffus, så blir det ofta när man befinner sig i Afrika. Jag tror jag börjar vänja mig vid att inte alltid ha full koll på läget. Om ändå solen kunde lysa med varma strålar så skulle jag bli överlycklig!! 
  Att skype samtal kan göra en så glad! Att få prata med en vän som jag inte pratat med sen jag åkte hemifrån gjorde min kväll. Tack vännen! Jag har haft några dagar av extra saknad och tankarna är många angående hemresan. Dagen närmar sig då jag måste boka om min flygbiljett, för det är ett som är säkert, det ska jag göra. Men frågan är, när ska jag istället åka hem? (kanske mer, hur länge räcker pengarna? haha.)

Jag saknar er där hemma. Men vi ses snart igen!
Tills vi hörs igen
Love M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0