Oh happy day

Oh happy day
Oh happy day


Kom ihag alla, jag ar i afrika! I afrika kan allt handa, och internet kan snabbt sluta fungera. Internet pa hela POR har slutat fungera och ingen vet varfor. Sitter just nu pa ett internetcafe for att kunna lugna eran oro dar hemma. Allt ar bra har!

Hander sa mycket. Det har varit tva dop till som vi fick bevittna vilket var haftigt. Mitt i natten pa en strand i den Syd Afrikanska vintern. Maktigt.
  De senaste dagarna har min mage inte varit i sin basta form. Da de minsta barnen standigt ar sjuka smittar det latt oss. Nasorna rinner och torka snor ar en vanlig del i arbetet. Det kanske inte later charmigt men barnen ar fina. De tar ocksa pa talamodet nar de kommer i trotsaldern och de ska testa mina granser for att jag ar ny, om en borjar sa fortsatter alla.

Ska nu ladda upp lite bilder har. (jag hor manga hurra rop!) titta och njut, har ar africa.

Tills vi hors igen
Love M.


Kommentarer
Mobbro Peter

Halloj i södern!

Såg dina blider på FB. Ser härligt ut.

Hela Familjen hälsar.

Kram // Peter

2009-08-18 @ 10:32:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0