Fredag och nya skor

Everything's ok.
Everything's alright.
Cause I got Jesus in my life.

Att solen skiner idag ger gladje, och varme! Det ar fredag och jag har en ledig helg. Ikvall blir det familjekvall har i volontarhuset, det blir "stickycake", fruktsallad, lara kanna varandra lekar och saker en och annan kopp te. Imorgon blir det nog en lite utflyckt nagonstans har i narheten, vi vill se lite av omgivningarna! Det blir jag, Kristin min rumskompis och Dorothee fran Tyskland.
 
Idag gjorde jag ett fynd, hittade ett par skor och inte i nagon affar inte utan pa var balkong. Ovantat. Svarta ballerinaskor i min storlek, tack sa jag. De kommer anvandas. Synd bara att jag inte kan anvanda dem pga min skovskav. (Det ar mer ett stort helt oppet sar.) 



En familjebild har fran volontarhuset. Fr v. AnneMieke (Holland), Rebecka (Sverige), jag, Emilie (Sverige) och Dorothee (Tyskland.) Bilden ar tagen innan det att Kristin kom dit. Det blir fler familjebilder.
 
Tills vi hors igen
Love M.   


Kommentarer
Pelle pappa

Häftiga bilder och välskrivet som vanligt. Ha en go helg nu när du är ledig, ha mycket egentid. Vi hörs.

2009-08-21 @ 22:44:29
Sparris

Gratis skor later trevligt. hejsvejs

2009-08-23 @ 09:28:49
Bella

Å jag älskar ditt garv maja!!!! du är helt fantastisk. PUSS

2009-08-23 @ 20:40:49
Mobbro Peter

Hade du inte ett namn på tösen i mitten som sitter på bordet????

;-)

2009-08-24 @ 13:44:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0