En kall dag i Afrika.

Solen syns inte till, det blaser mycket, regnet osner ner och askan borjar nu komma narmare. Kanske ar det bara vanligt Augustivader? Augusti ska vara den blasigaste manaden pa aret men regnets manad ska vara september. Vi far se hur det artar sig. Rattan ar kvar... Imorse hade den ocksa tagit sig friheten att smaka pa varan frukt. 

Min lilla mini "uppkorning" med Monie gick galant. Trots vanstertrafik var jag lugn och forsiktig, som alltid. J\Jag som alskar att kora bil kan nu antligen ta bilen i princip nar jag vill och kora. De forsta gangerna maste jag nog ha huvudet med mig sa jag kor pa ratt sida vagen.
 
Ta hand om er och om varandra
Tills vi hors igen
 Love M.


"Skatta er bara lyckliga, mina broder, nar ni utsatts for provningar av olika slag.
Ni vet ju att om er tro bestar provet ger den uthallighet."

 Jakobs brev 1:2-3






Kommentarer
Mobbro Peter

ta det lungt i rondellerna! Vad jag kommer ihåg från England var det dom som var värst.

Kram // Peter

2009-08-24 @ 13:38:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0