Att vara sjukt pa andra sidan jorden.

Det ar jobbigt att vara sjuk men det ar sa mycket jobbigare pa andra sidan jorden. Jag tackar for skype och for att det ar gratis. Vad hade jag annars gjort utan mammas trostande ord? Jag har akt pa en rejal influensa med allt vad det innebar. Fick aka till doktorn igar och fick tre olika mediciner, penicillin och nagot for min infektion i halsen som jag hade och nagon kram for jag har ocksa en hudinfektion med utslag i nacke och ansikte. Jag vet att detta halvar som ligger framfor kommer innebara provningar (har dock redan varit har en manad!) men som man sager sa kommer man starkare ur jobbiga stunder och jag vet att de stammer. Ni far garna be extra for mig, att jag snart ska bli frisk och snart ska kunna jobba igen. Jag vill inte gora er allt for oroliga men samtidigt ar inte livet som volontar alltid pa topp. Och nar man jobbar med barn blir man smittad med det mesta!

Nagot som jag tankt gora lange ar att ge er adressen hit ifall nagon far for sig att skicka brev eller liknande vilket ar varmt valkommet! Da skickar ni det hit:

Maja Fast
P.O Box 22910
Gayridge
Margate 4275
Kwa-Zulu Natal
South Africa

Tills Vi hors igen
Love M.


Kommentarer
Adam(kalven)

Hej Maja. Jag läser din blogg.

Det är kul att få en bild hur du har det.

Tråkigt med influensa, du blir bättre jag lovar.

Ska jag skicka ner vicks blå?

Kram Adam

2009-08-26 @ 18:48:20
kristin

tänker på dig.

2009-08-30 @ 22:21:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0