Skydive - what a rush.

All I can say is WOW, I wanna do it again!
Igår var dagen då jag och Ry gjorde det enda rätta, vi hoppade ut ur ett flygplan.
Bara att sitta i det minimala flygplan som hade öppen dörr hela vägen upp var en upplevelse i sig.
Det var en molnig dag och vi kunde se svarta moln fyllda med regn och åska borta över Drakensberg.
Plötsligt så var det dags, från 9.000 feet försvann Ryan ut ur planet, det var först då jag fattade vad som väntade och fjärilar i magen började komma. Sen vips så var det min tur, ut med benen ur planet och sen väntade ett fritt fall på 25sek. Wow wow and wow. What a feeling!!

Lägger upp lite bilder också.
Tack mamma, pappa, mormor, morfar och Fam.Lindh för sponsring till denna fantastiska upplevelse.
Saken är nu bara, att vi vill göra det igen. Och inte bara skydive utan också allt man kan tänka sig. Vi har nu en lista på allt vi vill göra. Jag vill redan pricka av nästa grej!!

M.




 Ry is a HUNK in his red jumpsuit and his glases.
I'm a lucky girl!!



Ett lyckoskrik!



Ett lyckligt par fyllda med adrenalin!



Kommentarer
Kristin

Hej Maja!

nu har jag läst igenom hela din blogg:)

Det är så kul att se att du verkar må bra.. Blir glad i hela mig. Tänk att du får göra så häftiga saker o vara så nära naturen.. och att Gud har dig i sin enorma hand. Hela du är en påminnelse om hans omsorg och äkthet!

Kram på dig från Luleå

Kristin

2011-03-26 @ 14:02:38
fanny

coooooooooooooolt! jag är inte alls avundsjuk.. hoppa en gång för mig också!

hoppas ni har det bra där nere i syd, hur är afrika i år?

2011-03-26 @ 17:53:01
URL: http://pfannykuchen.blogspot.com
Mobbro

Halloj!!

Vi var på TUR-mässan igår och nu längtar vi ännu mer...

Jag vill också hoppa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kram

2011-03-28 @ 19:42:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0