Regn som svalkar

Jag trodde aldrig jag skulle säga detta, men tack för regnet!
Regnet som svalkar, som ger svala nätter och frisk luft.
Visst älskar jag sol och blå himmel, men ibland blir solen för varm och marken för torr.
Idag är en 'långa-byxor' dag och dimman ligger tjock.

Jag befinner mig återigen på Cedara, Ryans skola.
I eftermiddag ska vi träna hans 'steer' (tjur som mist sina manliga delar)
vi ska gå på en promenad med Kwanele, det har Ryan döpt honom till.
Jag hoppas Kwanele sköter sig idag ovh vill gå med oss på vår lilla dagliga promenad,
men jag har hört att han är en snäll en och att han lyssnar på Ryan. Jag hoppas han gillar mig också!

Var rädda om er.

Love M.



Kommentarer
Fia

Du måste ta en bild Maja!! :)

MWAH

2011-03-14 @ 12:56:27
URL: http://iiasofia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0