Lyckokänsla

Jag fick en såndär lyckokänsla idag, ni vet att sån känsla man kan få när man inser hur mycket man tycker om något eller någon. Känslan infann sig när vi satt i bilen mot PMB och åkte genom detta vackra land.
Jag bara älskar Sydafrika!! Den känslan fyllde hela mig. Visst att det samtidigt var så varmt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, en värme som ger huvudvärk även om jag dricker vatten stup i kvarten...

Vi fick stanna bilen då vi ser två kossor komma springande över vägen och efter dem en man med en pinne i ena handen. Kan man annat än älska Afrika? När jag skriver detta hör jag zulu sång från skolans kör, jag älskar zulu.

M.






Kommentarer
mamma

Är det månne lufthopp aom väntar? Lycka till!! Kram

2011-03-22 @ 19:15:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0