Kackerlacka

Jag sitter i soffan, framför datorn när jag i ögonvrån ser något krypa på sängen; EN KACKERLACK!!
Den första i den här lägenheten, jag har försökt hålla det så rent jag kan! Jag kriper tag i en kudde, smyger fram och börjar i smått panik försöka döda den lilla bruna krabat, efter tre slag märker jag att den fortfarande lever. Waaaah! Sen plötsligt rusar han iväg mot en springa i golvet, där jag inte längre kan nå honom. Jag vill ropa, försvinn hur mitt hus!! Det enda husdjur jag har är min gekko Moses.

Well, I guess, this is Africa and I have to get use to it.. 
Men jag gillar inte småkryp, men jag lär mig att behålla lugnet, hämta lite toapapper och sen döda dem. 

It's friday, I'm in love. Ry on his way home!

Love M.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0