How great is our God

Jag behöver dig i mitt liv Gud,
jag vill lära känna dig bättre.
Visa mig hur stor du är,
visa mig att du finns i mitt liv.
Tack för att jag får vara ditt barn,
och att du älskar mig.

Det var ungefär så min bön var på söndagsmorgonen. På kvällen åkte vi mot en ungdomssamling och på väg dit fick jag hemska kramper i min mage, kunde knappt stå upp och jag visste inte vart de kom ifrån eller vad de berodde på. Hamnade på en bänk vid badrummet och Ry bad för mig. Jag ville inte gå utan ville gå ut och lovsjunga Gud. Vi satte oss i bakre delen av lokalen där jag kunde ligga ner, sjöng och var i Guds närvaro. Magen blir bättreoch plötsligt är alla kramper borta. Hallelujah! How great is God. Tog nattvard och sen dansade och lovsjöng jag och Mandy till 'Oh happy day'. 
What a night. Lord you amazes me every day. 
Your love never fails. 

M. 


  



Kommentarer
Pappa

Underbart att hör att det funkar, stärker även oss andra. Go fore it.

2011-03-21 @ 14:34:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0