Frid

Att leva ett liv med Jesus är inte enkelt, inte enklare än något annat, det kan många gånger vara tufft, men att veta att någon går med dig längs hela stigen ger större frid än något annat. Jag vill vandra längs stigen, göra så gott jag kan för att inte trampa snett, men när jag trampar snett så finns någon där med mig. Jag vet att jag är värdefull och älskad precis som jag är. Han är min käpp och min stav, vilken frid. 
Jag är fylld av energi för att leva ett liv med Jesus, ett liv fyllt med under. Här har jag fått uppleva helande, en profetia och många bönesvar. Jag kan knappt vänta att se vad som kommer näst. 

Det är du, jag och Jesus.
  

M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0