En afrikanks födelsedag

Även detta år spenderar jag min födelsedag i Afrika, och jag gillar't!
En annorlunda dag men en bra dag. Fått ännu mer smak av hur det är att bo på gård och jobba med djur. På morgonen tog Ry med mig till fåren där de skulle jobba på förmiddagen, fick en ny vän, ett litet lamm! Jag fick även för första gången testa att åka bak på en bakkie. (För er som inte vet vad en bakkie är så är det en pickup!) Fick mig en skypedejt med goa Ebba, gosh vad jag saknat dig, så härligt att höra din röst igen!! Eftermiddagen spenderades på hästryggen, lovely. I love horses. En lååång galopp gjorde att jag log med hela ansiktet! På kvällen gick jag och Ry ut och åt, och senare hade vi en surprise babyshower för Ry's vän här på skolan. En bra dag!!

Speciellt tack till mamma,pappa, mormor, morfar och fam.Lindh för er support till min fallskärmshoppning! :)

M.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0